본문 바로가기
● 외국 번역시

그랙 텅 . 내가 당신을 얼마나 사랑하는지

by 조사익시문학(運營者) 2023. 6. 2.

 

그랙 텅 .  내가 당신을 얼마나 사랑하는지
내가 당신을 얼마나 사랑하는지, 또 말하렵니다
내 뛰는 심장에서 솟구치는 생각들
조각구름을 타는듯한 이 기분
당신과 함께라면 내 모든 것을 내어드리겠습니다

우리 끝없는 행복한 세상을 꾸미고
만나서 첫 키스를 하며
사랑 가득한 미소 띤 즐거운 시간 속에서
당신을 놓치기 전에 진정으로 사랑하렵니다

내가 당신을 얼마나 사랑하는지, 끝이 없습니다
수줍어하는 시선 안에 모든 것을 가두고
정말로 특별한 이 사랑, 너무 달콤합니다
당신은 햇살 가득한 열정을 발산합니다

내가 당신을 얼마나 사랑하는지, 멀고 오랜 시간이 걸려도
제아무리 힘든 산을 오를지라도,
내가 당신을 얼마나 사랑하는지, 욕망의 불을 지피고
내가 당신을 얼마나 사랑하는지를 노래 부르렵니다

 

 

 

How Much I Love You   by   Greg Thung
How much I love you, says many things
As my heart beats and thoughts ring
Saying I  love you, puts me on cloud nine
Being with you and showing that your mine

Creating a world with endless bliss
Meeting each other and having our first kiss
Having fun with loving smiles
Missing you already for miles and miles

How much I love you creates no bounds
Beyond pure sight and any sounds
Truly special this love feels so sweet
You bring out all of the sunshine, and all of the heat

How much I love you doesn't follow distance or time
If mountains appear,effortless its climb
How much I love you , ignites my desires, and adds to the fire
How much I love you sings with glee
Knowing that it was meant to be